ABD ordusu, Karayipler'de uyuşturucu taşıdığı iddia edilen bir tekneye saldırı düzenlediğini duyurdu. Saldırıda teknedeki 2 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
ABD Güney Saha Komutanlığı (SOUTHCOM) tarafından yapılan açıklamada, istihbarat bilgilerinin, terör örgütleri tarafından işletildiği ve Karayipler'de uyuşturucu kaçakçılığı yaptığı doğrulanan bir tekneye operasyon gerçekleştirildiği belirtildi. Saldırının dün yapıldığı aktarıldı.
Operasyonda 2 kişinin öldüğü, 6 kişinin ise kurtarıldığı ifade edildi. Açıklamada, ABD askerlerinin herhangi bir zarar görmediği vurgulandı.
ABD ordusunun, son dönemde Karayipler ve Pasifik Okyanusu'nda uyuşturucu kaçakçılığı yaptıkları öne sürülen teknelere yönelik saldırıları ve mürettebatı doğrudan hedef alması, uluslararası kamuoyunda tartışmalara neden oluyor.