Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Kırıkkale'nin Yahşihan ilçesinde bulunan mühimmat imha sahasında gerçekleşen patlama hadisesine dair açıklamalarda bulundu.
Bakan Işıkhan, sosyal medya platformu üzerinden yaptığı bilgilendirmede, patlama sonucunda 2 vatandaşın hayatını kaybettiğini duyurdu. Hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet, ailelerine ise taziyelerini ileten Işıkhan, yaralı olan bir vatandaş için de acil şifalar diledi.
Süreç Titizlikle Takip Ediliyor
Yaşanan kazanın ardından idari sürecin başlatıldığını belirten Bakan, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından olayla ilgili inceleme yürütülmesi amacıyla bir Başmüfettiş görevlendirildiğini bildirdi. Söz konusu sürecin tüm detaylarıyla ve titizlikle takip edildiği vurgulandı.
Kırıkkale Yahşihan'daki imha sahasında meydana gelen bu elim olay, bölgedeki güvenlik ve inceleme birimlerinin dikkatine sunulmuş durumdadır. Olayın kesin nedeninin belirlenmesi için yürütülen çalışmalar devam etmektedir.