Gaziantep'in Batıkent Mahallesi'nde bulunan Vadi Park içerisinde, iki lise öğrencisi arasında çıkan tartışma kanlı bitti. Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi öğrencileri arasında henüz belirlenemeyen bir sebeple başlayan sözlü münakaşa, kısa sürede fiziksel kavgaya dönüştü.
Edinilen bilgilere göre, 10. sınıf öğrencisi Ç.G. ile 12. sınıf öğrencisi H.A. (18) arasında yaşanan gerginlik sırasında, H.A. yanındaki bıçakla Ç.G.'yi yaraladı. Olayın ardından çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ve emniyet ekipleri sevk edildi.
Yaralanan Ç.G., olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından Gaziantep Üniversite Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede gerçekleştirilen operasyonun ardından yoğun bakım ünitesine alınan öğrencinin hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi.
Olayın ardından kaçan zanlı H.A., emniyet güçlerinin düzenlediği operasyonla yakalanarak gözaltına alındı. Emniyet birimleri tarafından olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlatıldığı öğrenildi.