Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Gerçekleştirilen görüşme kapsamında, Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel düzeyde yaşanan gelişmeler detaylı bir şekilde ele alındı.
Görüşme sırasında Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran-ABD mutabakatının memnuniyet verici bir gelişme olduğunu ifade etti. Türkiye'nin, söz konusu sürecin barışçıl bir şekilde sonuçlanması adına gerekli tüm desteği sağlayacağını vurguladı.
İki lider arasındaki diyalog, bölgesel istikrarın tesisi noktasında karşılıklı görüş alışverişi şeklinde tamamlandı.