İstanbul Sarıyer'de meydana gelen ve kamuoyunda büyük üzüntü yaratan olayla ilgili yargılama süreci tamamlandı. 26 Haziran 2025 tarihinde gerçekleşen olayda, eski nişanlısı O.B.'yi planlı bir şekilde öldüren S.T. hakkında mahkeme kararını açıkladı.
Olayın gelişimine ilişkin hazırlanan iddianamede, sanık S.T.'nin eski nişanlısı O.B.'yi gezme bahanesiyle evinden aldığı belirtildi. Silah gördüğünü fark eden mağdurun kaçmaya çalıştığı esnada, sanığın ateş ederek önce yere düşürdüğü, ardından kafasına ateş ederek yaşamına son verdiği kaydedildi. O.B., hastaneye kaldırılmasına rağmen tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
Soruşturma dosyasında, sanığın olayda kullandığı silahın ruhsatsız olduğu ve savunmasında uyuşturucu madde kullandığını beyan ettiği tespit edildi. İddianamede, eylemin planlı bir şekilde gerçekleştirildiği vurgulanarak sanığın kadına karşı tasarlayarak öldürme suçundan ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası ile ruhsatsız silah bulundurma suçundan hapis cezası alması talep edildi.
İstanbul 18. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından 19 Haziran tarihinde verilen kararda, mahkeme başkanı A.İ.H., sanık S.T.'nin kadına karşı kasten öldürme suçundan ağırlaştırılmış müebbet ve ruhsatsız silah bulundurma suçundan 2 yıl 3 ay 10 gün hapis cezasına çarptırılmasına hükmetti. Mahkeme heyeti, suçun işleniş biçimi ve sanığın suç işleme eğilimi göz önünde bulundurularak; haksız tahrik, cezada erteleme veya takdiri indirim maddelerinin uygulanmadığını belirtti.