İtalya'da etkili olan aşırı sıcaklar nedeniyle bir kişi hayatını kaybetti. Ülkenin 17 kentinde ise sıcaklıklar nedeniyle kırmızı alarm durumu devam ediyor.
Yetkililer tarafından yapılan açıklamalara göre, sıcaklıkların rekor seviyelere ulaşmasıyla birlikte sağlık sorunları yaşayan bir vatandaş yaşamını yitirdi. Aşırı sıcakların özellikle yaşlılar ve kronik hastalığı olanlar için büyük risk oluşturduğu belirtildi.
Kırmızı alarm verilen kentler arasında Roma, Milano, Torino ve Venedik gibi büyük şehirler bulunuyor. Bu bölgelerde halka günün en sıcak saatlerinde dışarı çıkmamaları ve bol sıvı tüketmeleri yönünde uyarılar yapıldı.
Meteoroloji yetkilileri, sıcaklıkların önümüzdeki günlerde de yüksek seyretmeye devam edeceğini bildirirken, halkın ve yetkililerin dikkatli olması gerektiği vurgulandı.