Kütahya'da bir ortaokulda gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen tavuklu pilavın ardından, 84'ü öğrenci olmak üzere toplam 98 kişi zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alındı.
Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik Ortaokulu bünyesinde düzenlenen gençlik şöleni sırasında meydana geldi. Etkinlik kapsamında katılımcılara tavuk, pilav ve ayran ikram edildiği öğrenildi. İkramların tüketilmesinin ardından bazı öğrencilerin mide bulantısı ve kusma şikayetleriyle rahatsızlandığı bildirildi.
Rahatsızlanan öğrenciler ve velileri, kendi imkanları ile ambulanslar aracılığıyla Kütahya Şehir Hastanesi'ne sevk edildi. Hastaneye başvuranların 84'ünün öğrenci, 14'ünün ise öğrenci velisi olduğu tespit edildi. Tedavi altına alınan şahısların genel sağlık durumlarının iyi olduğu kaydedildi.
Yaşanan toplu rahatsızlık vakasıyla ilgili olarak yetkililer tarafından gerekli inceleme ve soruşturma başlatıldı.