🇺🇸 USD 46,45₺ ▼0.03%
🇪🇺 EUR 52,88₺ ▼0.49%
🥇 ALTIN 6.140₺ ▼1.76%
₿ BTC 2,90M₺ ▼3.17%
23 Haziran 2026, Salı
Gündem

Kütahya'da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesi: 25 kişi tedavi altına alındı

Kütahya Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'ndaki etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından 25 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

İmza: Analiz Manşet Gündem Servisi Yayın: 👁 2,524
Kütahya'da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesi: 25 kişi tedavi altına alındı

Kütahya'da bir ortaokulda gerçekleştirilen etkinlik sonrasında gıda zehirlenmesi şüphesiyle çok sayıda kişi hastaneye kaldırıldı.

Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu bünyesinde düzenlenen bir program sırasında meydana geldi. Etkinlik kapsamında öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildiği bildirildi.

İkram edilen yemeklerin tüketilmesinin ardından, katılımcılarda mide bulantısı ve kusma gibi şikayetler gözlemlendi. Rahatsızlıklarının artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına müracaat etti. Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine, 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplamda 25 kişi başvurdu.

Hastaneye kaldırılan şahısların tedavilerine devam edildiği öğrenildi. Söz konusu olayla ilgili gerekli incelemelerin başlatıldığı ve yetkililerin konuyu takip ettiği belirtildi.

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,4518₺ ▼0.03%
🇪🇺 EUR
52,8822₺ ▼0.49%
🇬🇧 GBP
61,3279₺ ▼0.41%

Hava Durumu

🌤
22.6°C
Çoğunlukla açık
Hissedilen
22.8°
Min/Max
20°/28°
Nem
69%

♈ Günün Burçları

23 Haziran 2026