Kütahya'da bir ortaokulda gerçekleştirilen etkinlik sonrasında gıda zehirlenmesi şüphesiyle çok sayıda kişi hastaneye kaldırıldı.
Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu bünyesinde düzenlenen bir program sırasında meydana geldi. Etkinlik kapsamında öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildiği bildirildi.
İkram edilen yemeklerin tüketilmesinin ardından, katılımcılarda mide bulantısı ve kusma gibi şikayetler gözlemlendi. Rahatsızlıklarının artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına müracaat etti. Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine, 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplamda 25 kişi başvurdu.
Hastaneye kaldırılan şahısların tedavilerine devam edildiği öğrenildi. Söz konusu olayla ilgili gerekli incelemelerin başlatıldığı ve yetkililerin konuyu takip ettiği belirtildi.