Kütahya'nın Meydan Mahallesi sınırları içerisinde yer alan Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda düzenlenen gençlik şöleni, toplu zehirlenme şüphesiyle kötü bir noktaya evrildi.
Gerçekleştirilen etkinlik sırasında öğrenci ve velilere tavuklu pilav ile ayran ikram edildiği öğrenildi. İkramların ardından katılımcılarda mide bulantısı ve kusma gibi belirtiler gözlemlenmeye başlandı. Rahatsızlanan kişiler, aileleri tarafından veya sağlık ekiplerinin müdahalesiyle Kütahya Şehir Hastanesi'ne sevk edildi.
Hastaneye başvuran toplam 98 kişinin dağılımı hakkında paylaşılan bilgilere göre; 84 öğrenci ile 14 veli tedavi altına alındı. Hastanede müşahede altında tutulan kişilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu ifade edildi.
Yetkililer, rahatsızlığın kaynağını ve kesin nedenini tespit etmek amacıyla kapsamlı bir inceleme başlattı. Olayla ilgili yürütülen resmi soruşturmanın devam ettiği bildirildi.