5’inci Organize Sanayi Bölgesi içerisinde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında, sabah saatlerinde toplu zehirlenme şüphesiyle ilgili bir olay yaşandı.
Fabrika bünyesinde bulunan içme suyunu tüketen çalışanlarda, kısa süre içerisinde baş dönmesi ve mide bulantısı gibi şikayetler gözlemlendi. Durumun fark edilmesiyle birlikte vakit kaybetmeden 112 Acil Çağrı Merkezi üzerinden yardım talebinde bulunuldu.
Olay yerine sevk edilen ambulanslar aracılığıyla, rahatsızlanan toplam 25 işçi Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne nakledildi. Hastanede zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınan çalışanların genel sağlık durumlarının iyi olduğu bilgisi paylaşıldı.
Yaşanan hadiseye ilişkin olarak yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Suyun kaynağı ve içeriğine dair gerekli teknik çalışmaların sürdürülmesi bekleniyor.